Lainaa soitin kirjastosta

Pääkirjaston musiikkiosaston lainattavien soitinten valikoimasta löytyvät:

– cajon-rumpu
– nylonkielinen ja teräskielinen kitara
– 5-kielinen kantele
– ukulele (Mahalo ja Ortega)
– guitalele
– bongorummut
– rytmikassi (sisältää tamburiinin, marakassin, guiron, varsikulkuset ja rytmikapulat)

Nylonkielinen ja teräskielinen kitara sekä Mahalo-merkkinen ukulele saatavana pääkirjastolla myös vasenkätisenä. Lisäksi kitarasta on pääkirjastolla saatavana lapsille hyvin sopiva 3/4-kokoinen malli oikeakätisenä.

Maaningan kirjastolla lainattavissa:

– nylonkielinen kitara
– ukulele (Cascha)

Selaa soitinvalikoimaa verkkokirjastossa

Kitara-, kantele-, ukulele- ja guitalelepakettiin kuuluu:

– soitin
– viritysmittari
– kantopussi

Soitinten lainaus:

– soitinten lainaus ja palautus pääkirjaston asiakaspalvelussa/Maaningan kirjastolla – ei pääkirjaston ala-aulan palautusautomaattiin eikä muiden lähikirjastojen kautta
– laina-aika 4 viikkoa; lainaa ei voi uusia
– soittimia voi varata verkkokirjaston kautta – HUOM! soitinvarausten nouto vain pääkirjastolta/Maaningan kirjastolta (soittimia ei kuljeteta eri kirjastojen välillä)
– suositus: yhdellä kirjastokortilla kerrallaan lainassa yksi soitin

Kysy lisää musiikkiosastolta: musiikkiosasto.kirjasto@kuopio.fi tai pääkirjaston toisen kerroksen asiakaspalvelusta!