Mobiilikirjasto Minnan sisältämää teknologiaa ei enää tueta tai päivitetä, joten siitä on tullut väistyvä tuote. Tästä johtuen Mobiilikirjasto Minna ei enää toimi kunnolla puhelimen uuden järjestelmäpäivityksen jälkeen. Tämä koskee tällä hetkellä ainakin kaikkia iOS puhelimia, joihin uusi käyttöjärjestelmä on asennettavissa. Tulevaisuudessa myös Android puhelinten kanssa tulee sama ongelma.
Pahoittelemme tästä koituvaa vaivaa! Palveluntarjoaja etsii mahdollista ratkaisua tilanteeseen.
Mobiilikirjasto Minnan muissa ongelmatilanteissa voi yrittää seuraavia keinoja:
– kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudestaan sisään
– jos edellinen ei auta, poista sovellus laitteltasi
– lataa sovellus uudestaan sovelluskaupasta ja kirjaudu sisään
Myös verkkokirjastostamme kuopio.finna.fi löytyy kirjastokortin viivakoodi, jota voi käyttää lainaamiseen. Kirjautumisen jälkeen valitse Oma tili > Kirjastokortit. Samalla sivulla voi myös vaihtaa kortin PIN-koodin, päivittää tietoja sekä liittää tai poistaa kirjastokortteja.